Quick-guide till ändringar i ditt konto & prenumeration
Du kan ändra din adress via ”Min prenumeration” och gå till ”Adress”.
Min prenumerationOm du vill välja rätter kan detta göras från ”Min prenumeration” med knappen ”Välj rätter” under ”Information”.
Val av rätter är exklusivt för Familjelådan.
Min prenumerationOm du vill ändra antalet dagar eller personer kan detta göras från ”Min prenumeration” med knappen ”Ändra matlåda” under ”Din prenumeration”.
Efter valet, slutför betalningsprocessen och bekräfta din leveransinformation.
Min prenumerationOm du vill göra ändringar om dina val angående fisk/fläsk kan detta göras från ”Min prenumeration” med knappen ”Ändra matlåda” under ”Din prenumeration”.
Efter valet, slutför betalningsprocessen och bekräfta din leveransinformation.
Min prenumerationSka du till ditt sommarhus eller behöver du hoppa över leveranser inom de närmaste 13 veckorna, då kan du använda vår ”Semesterkalender” för att välja vilka leveransveckor du vill hoppa över.
Semesterkalendern hittar via ”Min prenumeration” under ”Semesterkalender”
Min prenumerationDu ändrar dörrkod och/eller meddelande till transportören via ”Min prenumeration” med knappen ”Ändra leverans” under ”Din prenumeration”.
Min prenumerationDu ändrar ditt betalkort via ”Min prenumeration” med fliken ”Ändra betalkort”.
Min prenumerationOm din automatiska betalning misslyckas och du betalar för sent, riskerar du att inte få din mat vid nästa leverans och ni har skyldighet att kontakta oss för att se till att ni får er mat om er betalning genomfördes. Om du upplever problem med betalningen måste du kontakta vår kundtjänst via kundservice@betterfeast.se.
Om du vill avsluta din prenumeration kan detta göras från ”Min prenumeration” via fliken ”Avsluta prenumeration” under ”Åtgärder”.
Om du avbryter din prenumeration kan vi inte garantera samma pris som du har nuvarande i framtiden.
Min prenumerationAndra vanliga förekommande frågor
Om du upplever att något saknas i din matlåda, så måste du skriva till kundservice@betterfeast.se och berätta vad som saknas.
*KOM IHÅG att ange det telefonnummer du har beställt med*
Vi levererar alltid på måndagar mellan 17.00 till 22:00. Ni kommer att få ett sms från transportföretaget cirka en timme innan leveranstillfället.
Du kan alltid se din nästa leverans under ”Min prenumeration”
Min prenumerationOm din mat inte har levererats måste du skriva till kundservice@betterfeast.se
*KOM IHÅG att ange det telefonnummer du har beställt med*
All vår leverans görs mellan 17:00-22:00 och det viktigt att du för dialog med transportföretaget så du kan få din leverans, annars riskerar du att inte få din mat. Missar ni er leverans har vi inte möjlighet att skicka det igen.
Detta innebär att du måste ange instruktioner såsom tex portkod eller svara när transportföretaget ringer dig.
*Vi ställer inte av leveranser utanför portar som vetter ut mot gatan, endast utanför lägenhetsdörr eller utanför dörr till villa/radhus*
Maten levereras i en frigolitförpackning och den skall återvinnas till din närmsta återvinningsstation/återvinningscentral som plastförpackning.
*VI TAR INTE MED DEM GAMLA LÅDORORNA I RETUR PÅ GRUND AV COVID-19*
Priserna varierar beroende på vilken matlåda du väljer.
Alla våra matlådor är en prenumerationstjänst utan bindningstid. Om du säger upp din prenumeration dagen innan nästkommande betalning så får ni inga fler leveranser. Viktminskningspaketet, Vardagslådan och Bootcamp (4 veckor) betalas automatiskt varje söndag 8 dagar före leverans.
Familjelådan betalas automatiskt varje/varannan onsdag, 12 dagar före leverans.
Tyvärr, om du betalar din familjekasse för sent, riskerar du att inte få din nästa leverans. Om du upplever betalningsproblem kontaktar du kundtjänsten på kundservice@betterfeast.se
Har du behov av vår hjälp? Vår kundtjänst svarar alltid inom 24h!
Har du allmänna frågor om våra matlådor är du alltid välkommen att kontakta oss via kundservice@betterfeast.se.
Om du inte har fått er mat måste du kontakta oss så snart som möjligt på kundservice@betterfeast.se för att se om vi har möjlighet att få lösa eventuella problem.
Om du har fått trasiga förpackningar eller saknad mat måste du kontakta oss på kundservice@betterfeast.se då kan vi gå igenom vad som har gått fel.
Om du vill komma i kontakt med vår marknadsföring eller fråga om möjligheten till eventuella sponsringar kan du kontakta Tiger via tiger@betterfeast.se.
Om du är leverantör av till exempel råvaror eller produktionsutrustning kan du kontakta oss via kundservice@betterfeast.se.
Vi har för närvarande inga lediga platser.