Quick-guide till ändringar i ditt konto & prenumeration

Leveransadress

Du kan ändra din adress via ”Min prenumeration” och gå till ”Adress”.

Min prenumeration
Val av rätter (Familjelådan)

Om du vill välja rätter kan detta göras från ”Min prenumeration” med knappen ”Välj rätter” under ”Information”.

Val av rätter är exklusivt för Familjelådan.

Min prenumeration
Antal dagar eller personer

Om du vill ändra antalet dagar eller personer kan detta göras från ”Min prenumeration” med knappen ”Ändra matlåda” under ”Din prenumeration”.

Efter valet, slutför betalningsprocessen och bekräfta din leveransinformation.

Min prenumeration
Välj bort fisk eller fläskkött

Om du vill göra ändringar om dina val angående fisk/fläsk kan detta göras från ”Min prenumeration” med knappen ”Ändra matlåda” under ”Din prenumeration”.

Efter valet, slutför betalningsprocessen och bekräfta din leveransinformation.

Min prenumeration
Semesterkalendern

Ska du till ditt sommarhus eller behöver du hoppa över leveranser inom de närmaste 13 veckorna, då kan du använda vår ”Semesterkalender” för att välja vilka leveransveckor du vill hoppa över.

Semesterkalendern hittar via ”Min prenumeration” under ”Semesterkalender”

Min prenumeration
Portkod & kontakt med transportföretaget

Du ändrar dörrkod och/eller meddelande till transportören via ”Min prenumeration” med knappen ”Ändra leverans” under ”Din prenumeration”.

Min prenumeration
Betalningskort

Du ändrar ditt betalkort via ”Min prenumeration” med fliken ”Ändra betalkort”.

Min prenumeration
Problem med betalning

Om din automatiska betalning misslyckas och du betalar för sent, riskerar du att inte få din mat vid nästa leverans och ni har skyldighet att kontakta oss för att se till att ni får er mat om er betalning genomfördes. Om du upplever problem med betalningen måste du kontakta vår kundtjänst via kundservice@betterfeast.se.

Avsluta prenumerationen

Om du vill avsluta din prenumeration kan detta göras från startsidan ”Min prenumeration”. Scrolla ner tills du ser en knapp där det står ”avsluta prenumerationen. Om du befinner dig i bindande period så kommer knappen inte vara synlig tills alla betalningar är genomförda.

Om du avbryter din prenumeration kan vi inte garantera samma pris som du har nuvarande i framtiden.

Min prenumeration

Andra vanliga förekommande frågor

Saknas det något i dina matlådor?

Om du upplever att något saknas i din matlåda, så måste du skriva till kundservice@betterfeast.se och berätta vad som saknas.

*KOM IHÅG att ange det telefonnummer du har beställt med*

När levereras maten?

Vi levererar maten på söndagar, måndagar och tisdagar mellan 14-22:00.

Efter att ni har gjort en beställning kommer ni få reda på vilken leveransdag genom att logga in på ditt konto och under fliken ”mina beställningar” hittar ni mer information. Leveransdagen kommer alltid förbli densamma (tex söndagar) och man kan inte ändra leveransdag.

Ni kommer också att få en länk och spårningsbar information av transportföretaget några dagar innan leveransen. Det kan det uppstå små förseningar på grund av trafik eller dåliga väderförhållanden.

Du kan alltid se din nästa leverans under ”Min prenumeration”.

Min prenumeration
Har din mat inte levererats?

Om din mat inte har levererats måste du skriva till kundservice@betterfeast.se

*KOM IHÅG att ange det telefonnummer du har beställt med*

Låst port/ingång?

All vår leverans görs mellan 17:00-22:00 och det viktigt att du för dialog med transportföretaget så du kan få din leverans, annars riskerar du att inte få din mat. Missar ni er leverans har vi inte möjlighet att skicka det igen.

Detta innebär att du måste ange instruktioner såsom tex portkod eller svara när transportföretaget ringer dig.

*Vi ställer inte av leveranser utanför portar som vetter ut mot gatan, endast utanför lägenhetsdörr eller utanför dörr till villa/radhus*

Vad ska jag göra med dem gamla frigolitlådorna?

Maten levereras i en frigolitförpackning och den skall återvinnas till din närmsta återvinningsstation/återvinningscentral som plastförpackning.

*VI TAR INTE MED DEM GAMLA LÅDORORNA I RETUR PÅ GRUND AV COVID-19*

Pris och betalning

Priserna varierar beroende på vilken matlåda du väljer.

Alla våra matlådor är en prenumerationstjänst utan bindningstid. Om du säger upp din prenumeration dagen innan nästkommande betalning så får ni inga fler leveranser. Viktminskningspaketet, Vardagslådan och Bootcamp (4 veckor) betalas automatiskt varje söndag 8 dagar före leverans.

Familjelådan betalas automatiskt varje/varannan onsdag, 12 dagar före leverans.

Tyvärr, om du betalar din familjekasse för sent, riskerar du att inte få din nästa leverans. Om du upplever betalningsproblem kontaktar du kundtjänsten på kundservice@betterfeast.se

Har du behov av vår hjälp? Vår kundtjänst svarar ALLTID inom 24h på vardagar!

Allmänna frågor

Har du allmänna frågor om våra matlådor är du alltid välkommen att kontakta oss via kundservice@betterfeast.se.

Utebliven leverans

Om du inte har fått er mat måste du kontakta oss så snart som möjligt på kundservice@betterfeast.se för att se om vi har möjlighet att få lösa eventuella problem.

Reklamation

Om du har fått trasiga förpackningar eller saknad mat måste du kontakta oss på kundservice@betterfeast.se då kan vi gå igenom vad som har gått fel.

Sponsring och marknadsföring

Om du vill komma i kontakt med vår marknadsföring eller fråga om möjligheten till eventuella sponsringar kan du kontakta Tiger via tiger@betterfeast.se.

Inköp och produktion

Om du är leverantör av till exempel råvaror eller produktionsutrustning kan du kontakta oss via kundservice@betterfeast.se.

Sök jobb

Vi har för närvarande inga lediga platser.

Betterfeast
Industrivej 27
8963 Auning
CVR: 40165894

Bank:
Sparekassen Kronjylland
Reg. nr. 9324 Kontonr. 0017277561

Öppningstider

Måndag
09.00 – 16.00
Tisdag
09.00 – 16.00
Onsdag
09.00 – 16.00
Torsdag
09.00 – 16.00
Fredag
09.00 – 16.00
Lördag
STÄNGT
Söndag
STÄNGT