Vi är så otroligt nöjda
Vi är så otroligt nöjda, det går faktiskt inte att beskriva. Tack vare Betterfeast familjelåda slipper vi att planera, handla och laga vardagsmaten. Men vi får god och varierad vardagsmat. Jag gillar att laga mat, men på helgen. När tiden finns. Det här passar oss så bra. Och framför allt: Spar så mkt energi. Tacksam.